קידום ושיווק חנויות באמזון ישראל

שימוש בכלי השיווק והמכירה המתקדמים בעולם.
שיווק חוצה מסכים ופלטרפומות

האסטרטגיה שלנו

בשלב הראשוני של הקמפיין הממומן מתחילים רחב ומאיצים מהר. נשתמש בשלושת סוגי הטירגוט שאמזון מציעה לנו ונפרוש רשת רחבה על מנת לראות “מה נדבק”.

לא מדובר בירי באפלה, אלא בשלב גילוי וניתוח מילות מפתח שחייב להתחיל רחב ע”מ שנוכל לצלול פנימה ולהתייעל. מעבר לכך, המרה של מכירות בליסט המוצר היא האינדקטור הטוב ביותר לאלגוריתם A9 העדכני של אמזון לדרג אורגנית מוצר בקטלוג.

כלומר, גם אם הקמפיין איננו רווחי בתחילה יש חשיבות גדולה לשלב זה גם מבחינת התייעלות עתידית וגם מבחינת דירוג אורגני של האלגוריתם.

ניתוח מילות מפתח

טירגוט מילות מפתח (Sponsored Products)

תאוצה והמרה

  • החלק הארי של הקמפיין הממומן – מהווה 80% מכל המכירות הממומנות ב Amazon Marketplace
  • לרוב בעלי אחוזי ההמרה הגבוהים ביותר.
  • המטרה העיקרית: האצה והמרה על ידי טירגוט מילות מפתח מתאימות שנמצאו בקמפיין האוטומטי.
  • בהתאם לביצועי ההמרה ניתן להופיע בתחילת הדף הראשון של מילות מפתח תחרותיות במיוחד. לרוב, רק אחרי עבודה קשה וזמן רב (והופעה באמצע הדף הראשון, בתחתיתו או אפילו בעמודים נוספים) ואחרי יחס המרה חיובי מאוד, אמזון יראו את המוצר בתחילת הדף הראשון.
טירגוט מותג (Sponsored Brands)

מודעות

  • אחוז CTR הכי גבוה.
  • תצוגה מעל, לצד ומתחת לתוצאות החיפוש
  • הגברת מודעות כמטרה משנית – המרה ומכירות – ראשוני.
  • התמזגות אורגנית לתוך תוצאות החיפוש.
  • אפשרויות עיצוב המודעה בהתאמה אישית – הוספת מגוון מוצרים לכל מודעה, הוספת לוגו, תמונות וטקסט.
טירגוט על דפי מוצר אחרים (Product Display Ads)

הגנה תחרותית

  • טרגוג של קונים שכבר נמצאים לקראת סוף החלטת הרכישה.
  • התמודדות ראש בראש עם מוכרים אחרים על רגע ה”לקראת קניה”.
  • הגנה תחרותית – טרגוט של מוצרי המותג שלנו על מוצרי מותג אחרים שלנו הרלוונטיים לנישה. באופן זה אנו תופסים את כל הנדל”ן הפנוי על דפי המוצר שלנו עם מוצרים אחרים שלנו.
  • מודעות מופיעות במגוון מיקומים על דפי מוצר, דפי תגובות קונים ועוד.

אינטגרציה

  • שימוש בכל התצורות לעיל על מנת לספק ניצול מירבי של תקציב הפרסום תוך כדי הגדלת המכירות, המודעות וההגנה של המותג ואינדוקס ודירוג אורגני של מגוון המוצרים בפורטפוליו שלכם.
  • מערך הפרסום של אמזון דינמי ומשתנה תדיר – אנו נמצאים בקידמת במת הידע.
  • מינוף הידע שצברנו מניהול קמפיינים ממומנים רבים על פני חמשת השנים האחרונות.
תפריט